På turistutflykt i Bodrum.

Idag är det en mycket mer harmonisk Jasmine som sitter på balkongen. 
Jag har börjat komma in i arbetstempot och intrycken har börjat mattas av så smått, vilket gör att jag inte alls är lika trött som jag var de första dagarna. 
 
I måndags så började jag att hålla mina första egna klasser. Det gick helt okej ändå, självklart mycket nerver och småmissar här och där. Igår när jag höll klasserna för andra gången kändes det hela mycket bättre, vilket är kul. På eftermiddagen så fick jag följa med på en guidad tur i Bodrum för att få lite kännedom om staden. Knäppte några bilder med min brutalt dåliga mobilkamera, enjoy: 
 
Utsikten från guidebussen. Ön till höger tror jag är Kos. 
 
 
Uppe på ett liten torn, som tillhörde en gate på den gamla ringmuren som nu är begraven under marken. 
 
Vi begav oss till Panama Leather och fick en trevlig modeshow på köpet. 
 
 
På resans slut så köpte jag mig en liten B&J som satt precis där den skulle! 
 
Nu ska jag spela fotboll mot en av våra samarbetspartners, ett guldcenter här i Bodrum! 
Tjingeling. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0