Kan vänja mig vid detta.

Ju mer tiden går, desto mer inser jag hur mycket jag tycker om detta livet. 
I förrgår så hade vi en teamdag. Vi samlades vid lunch och hade ingen aning om vad vi skulle hitta på.Vår manager överraskade oss med att hyra en båt till enbart vårt team som vi skulle åka runt med på havet hela eftermiddagen. 
 
Så fantastiskt det var. Miljön runt Bodrumhalvön är fantastisk. Vi åkte runt Black Island där vi simmade in i en grotta. Efter det så gled vi vidare, åt lunch, badade i det blåa vattnet och dök från båten. En helt fantastisk eftermiddag, med en härlig stämning. 
 
På kvällen åt vi middag inne i Bodrum med CEO:n för hela Thomas Cook Northen Europe, Lars Löfgren. Väldigt roligt att ha honom till bords. En väldigt trevlig och jordnära man. Efter det så var det utgång. Jag och tre grabbar gick till en bar och drack öl. Det var ovant, men kul! 
 
Detta är bara en dag av många här nere. Ibland är det svårt att inse att jag faktiskt bor här. Det känns som semester. En bra och händelserik sådan. 
 
 
 
Fina kollegor!
 
 
 
 
 
Lyckan när det kom en glassbåt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Låter inte helt fel...Va härligt att du trivs.
Inge

2013-06-27 @ 22:32:09
Postat av: Mamma

avundsjuk, jag är så avundsjuk.... =)

2013-06-28 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0