Tillbaka på skolan.

Nu är jag äntligen tillbaka på Lillsved igen. Dock hann jag knappt med att packa upp min väska (ja, mamma du läste rätt: väskan är uppackad.) innan jag blev sjuk. Då både pappa och Johan var magsjuka där hemma kom detta inte precis som en överraskning. Istället för att ha hela söndagen ledig och umgås med alla härliga kamrater som jag inte träffat på tre veckor, så fick jag spendera den sängliggandes. Inte riktigt lika kul att lyssna på hur alla skrattar och ha det kul när man själv känner sig ynklig och ensammast i världen. 
 
Men nu tycker jag inte lika synd om mig själv längre, utan passar istället på att mysa ner mig med Ugly Betty och lite bra läsning. Snart är jag frisk och då väntas en Hälsoprofilbedömningskurs, ska bli väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0