Nya tag!

Skärpning på mig själv. Det har gått 12 dagar utan att jag har gett något livstecken här på bloggen. Jag ber om ursäkt till alla hängivna läsare som tappert går och väntar, dag ut och dag in, på att det ska komma en liten hälsning här. Nej, men.. Jag tycker faktiskt det är synd att det inte kontinuerligt uppdateras här. 
 
För att få lite ändring på detta har jag ny bytt min design på bloggen, som en liten nystart. 
Jag tror att bloggen mer och mer kommer att handla om träning och hälsa. Just av den enkla anledning att det är ämnen som fyller större delen av min vardag och som jag tycker är intressant. Jag tror att bloggen blir ett bra sätt för mig att bearbeta allt jag lär mig om dagarna, få en distans till all inlärning och diskutera lite med mig själv (eller med någon läsare om någon faktiskt skulle få för sig att kommentera). Dessutom så kommer det faktiskt betyda att jag har någonting att skriva om, eftersom jag gör träning- & hälsorelaterade saker varje dag! 
 
Så sedan sist jag skrev så har det hänt en del faktiskt:
Jag har fått en praktikplats! Vecka 8-10 så beger jag mig nedåt landet för att praktisera på nystartade High Performance Center i Växjö. (http://www.vaxjo.se/-/Arenastaden/Biblioteken/) Det ska bli så kul att få testa på sina kunskaper utanför den klassiska gymmiljön och få ännu mer kött på benen inom träning. 
 
Vi har startat upp PT-kursen, vilket är väldigt roligt. Jag har en PT-kund som jag ska träffa 10 gånger som en del i den kursen. Jag har inte träffat henne än, men jag ser fram emot att lära mig mycket av henne. 
 
I övrigt är det väldigt intensiva veckor också. Mycket roligt, mycket plugg och mycket gemenskap. Precis så som jag gillar det. Vi har långhelg denna vecka, eftersom vi har studiedag både måndag och tisdag. Ska försöka få så mycket skolarbete färdigt som möjligt, så jag inte skjuter upp allting till ett och samma tillfälle. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur är det nu, ska man inte skjuta upp allt som man inte behöver göra just nu, eller ??
Nä bättre att ligga et eller två steg före !!
Allt gott gumman kramar i massor
/Mamma

Svar: Ja, verkligen! Bara väldigt olikt mig att inte skjuta upp allting. Är imponerad av mig! Kram.
Jasmine Pettersson

2013-01-26 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0