Hemma i de småländska skogarna.

Nu har jag hemma i Moheda i två dagar och redan kommit in i mina nya slöa rutiner. 
 
På Lillsved är det svårt att låta bli att träna, då gymmet är precis utanför dörren och folk håller ständigt i nya gruppträningspass som man vill testa på. För att inte tala om den träningen vi får i undervisningen. I Moheda är det annorlunda: över en mil till närmaste gym i kombination med snöslaskiga gator som inte bjuder in till löprundor har lett till att jag har spenderat helgen alltför stillasittande (läs: helt stillasittande). Självklart har detta resulterat till att jag nu skakar av överskottenergi och känner mig raaaastlös som få. Jag sitter och dagdrömmer om svettiga träningskläder och den underbara känslan av att pressa ut den allra sista kraften i en muskel. 
 
Men gör man inte sig av med några kcal kan man i alla fall trycka i sig några (hehehe). Så just nu har jag ett expriment i ugnen: Ett glutenfritt bröd! Eftersom jag lekte Moberg och bara slängde i lite ingredienser på måfå, så kan det gå åt skogen eller bli en ny sensation. Resultatet återstå att se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0