En sjuklings bekännelser.

Jag har massor med saker jag borde göra:
  • Åka till arbetsförmedlingen
  • Gå runt i affär efter affär i växjö och fråga om dem behöver folk
  • Fixa mina naglar (jätteslitna naglar i olika längd som är till en tredjedel täckta med rosa och svart nagellack. Ser sådär ut)
  • Rensa min gaderob
  • Bädda min säng
  • Komma på en skitsmart företagsidé som jag kan vidareutveckla och skapa en app så att den kommer användas av miljoner människor och jag kommer bli fantastiskt rik (och slippa tänka på de två första punkterna. Eller egentligen de tre första, för då skulle jag kunna spendera dagarna med att gå på manikyr, eftersom jag skapat en app så sköter mitt företag sig av sig själv)
  • Skaffa en sångröst, eller en skådespelartalang, så jag kan leva ett glamoröst liv. (då slipper jag tänka på punkt 1,2, 3 och 6)
Men just nu är jag som sagt jätteförkyld och det enda jag kan avklara är att ligga i min säng och läsa en ytlig bok (gossip girl). Så jag får helt enkelt ta och vänta några dagar till på att miljonerna ska rulla in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0