Copycat

Snodde listan från Amanda, tänkte ära henne då det är hennes födelsedag. Grattis Amanda, det finns i alla fall en person som tar efter av dig!

 

Matvanor
Bästa maträtt? Åh, det finns ju så mycket! Älskar husmanskost, typ kålpudding och farmors köttbullar. Eller en fin oxfilé, blodiiiig.
Bästa efterrätt? Allt med choklad! Så jag drar till med chokladfondant!
Bästa dryck? Grönt te med citron, på morgonen.
Hatdryck och maträtt?
Bästa alkoholdryck? Päronorgasm tycker jag är underbart god, men i Växjö känner inte bartendersen till den, så jag står alltid som ett fån när jag beställt den. Mojito är ju också en klassiker!
Använder du smör på smörgåsen? Ja! eller om bregott räknas. Läste om margarintillverkning när jag jobbade med projektarbetet, sen dess kan jag inte äta det!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.
Bästa soppan? Ost och Broccolisoppa.
Favoritglass? farmors syster Ingrids glass, med philadelphiaost i. Andra platsen tar B&J - coconutterly fair.

 

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Nu för tiden är jag väldigt snål (Läs: sparsam) så knappt inte alls. Men jag har mina shoppingperioder.
Har du mer skor än kläder? nej.
Favoritplagg? Nu till hösten är det varma, stora koftor till tjocka leggins!
Favoritfärg på kläder? Beror helt på humör.
Favoritfrisyr: Gillar lite rockigare, busigare hår. Hollywoodsvallet är ju också fantastiskt, fast det är fusk.
Bästa mönster: Hm? har ingen direkt förkärlek till något särskilt mönster.
Bästa accessoar: Något av mina fina silverhalsband. Passar till allt! 
Underkläder? Mina osynliga trosor som trollar bort alla streck, från Sloggi! eller heter det så?
Hatplagg? Kläder som inte täcker. Förstår inte meningen, kan verkligen inte tycka det är snyggt! (ja, jag låter som 65+)

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Snart jobbar jag!
Vad vill du bli? Vet inte!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Trivdes väldigt bra med min utbildning!
Är lönen viktigast? Just nu: ja. Vill bara ha ett jobb och tjäna pengar. Sedan kan jag utbilda mig och plugga till det jag vill bli, när jag hittat det jobbet så spelar inte pengarna lika stor roll.

 

Lite allt möjligt:
Har du barn? nix.
Är otrohet okej? nix, dum fråga. svarar någon ja på denna?
Älskar du någon? men ja?
Betyder familjen mycket för dig? men ja?
Vart åker du helst på semester? vill åka på en äventyrssemester, där jag upplever länderna jag åker till.
Bästa klimatet? vaaaarmt.
Hemmafest eller krogen? beror på sällskapet.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Naw!

2011-09-01 @ 21:41:17
URL: http://alright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0