Romantik på hög nivå.

Denna dag tillbringar jag hos min pojkvän..
När jag kom hit i eftermiddags så skulle jag uppsöka toaletten, när jag kom ut så kollade Anton, som han heter, med en förväntansfull min på mig.
Jag tänkte förstås att detta var lite märkligt, då han annars inte brukar bry sig så om mina ärenden på toaletten (tack och lov för det) men jag ignorerade blicken och började prata om någonting annat.
Genast såg han besviken ut och sa: "Såg du inte vad jag hade köpt till dig?"

OjOjoj! nu hade jag visst missat något. Glad som en lärka blev jag förstås. "åååh, har du köpt något till mig?" och kan inte unvika känna mig som en bortskämt prinsessa. Svaret var aningen otippat: "Ja, jag har köpt ett paket tops!"
Jaha. Min pojkvän har alltså köpt ett paket bomullspinnar till mig.. "Okej, Anton.. Tycker du att jag har öronvax?"
A: "Nej! men du brukar ju använda sånt. Typ till smink.. Jag köpte rosa till och med!" svarar han, galet stolt över sin bedrift.


Så alla killar där ute: Ska ni någon gång uppvakta en tjej. Glöm det hederliga blommor och choklad. Dra till med ett mer säkrare kort: Köp rosa topsar till henne. Funkar alltid!


Detta väntade på mig i badrummet (fast rosa, mycket finare!).
Det är inte klokt vad gullig pojk jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0