Otursfågel

Idag har jag både haft otur, varit osmart och klantig.

Otur: Jag fönsterwebbshoppade lite... Loggade in på Nelly.com och direkt höres ljudet från en änglakör. Jag hade hittat den perfekta studentklänningen! Så direkt lägger jag den i kundkorgen och skapar en konto för jag inte är medlem. Så direkt när jag klickat på "registrera" så går jag direkt in på klänningen igen. Men den är borta! Min storlek har tagit slut, trots att den kom in idag!

Osmart: Jag och Anton pratar om datumparkering och jag ska ska förklara det hela:
- Är det en jämn dag, så är det förbjudet att parkera på jämna datum. så alltså höger sida.
- Fast det beror ju på vilket håll man kör?
- Ja, juste!

Klantig: Jag hade skrivit ett helt blogginlägg om min dag, sen när jag ska publicera det, så råkar jag ju självklart radera det!

Så jag har piggat upp mig själv genom att spela onlinespel. Jag hittade ett spel som verkligen är aktuellt och genomtänkt. BMREX heter det. Det går ut på att man är en mini t-rex som cyklar på en höghjulning. Ibland cyklar man på stora dinosaurier och ibland på skelett. Har man varit riktigt duktig så man man få snålskjuts med en fågeldinosaurie. Samlar poäng gör man genom att fånga sandwiches. Jag antar att det är köttfyllning, för t-rex är väl ingen växtätare...


lilla t-rexen, är han inte fin i sin hatt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0