Min underbara vän Ida

Detta är Ida:


Som ni genast, genom att kolla på bilden, märker har lilla Ida inte alla hästarna i stallet.
T.ex. påstår hon att det var 12 år sedan hon var 4 år, när hon i dagsläget är 18 bast.
Idag kläckte hon ur sig ännu en groda. Vi satt på lektionen och kollade på Idas biobiljett (ja, otroligt lärorik lektion). Ida var lite orolig över utgångsdatumet på biobiljetten. 2011-07-04 stod det.
Ida: - Vadå? betyder det att den går ut den 7 April 2011, eller den 4 November?
Jag: Hahaha! hur kan du få 7:an till November?
Ida: Jaha! Ojdå, Oktober?

Det knasigaste är ändå att denna kvinnan är en av de smartaste vännerna jag har, hur går det ihop sig?
Ida. Jag tycker om dig ändå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0