Från 46 till 18 år igen.

Fick ett sms innan från min kompis frida:
"Har du fått körkort, Jasmine? :D"
blev ganska förvånad och svarade att jag inte hade lyckats med den bedriften.
frida: "men, du hade ingen övningskörningskylt när du körde vid ica idag"
jag: "fast det kan bero på att det var mamma som körde och hon har (förhoppningsvis) körkort!"
frida: "Nej, det var väl du som körde i morse?"
jag: "nej".

kul, här ser man också ut som en 45+, men mamma blir säkert glad!
Jag tog ett varmt bad, ansiktsmask, peeling, hårinpackning o.s.v.
Så nu är jag "som en ny människa", som man så fint säger..
en ny artonåring, det vill säga.

Nu ska jag till amanda och låna kläder till kvällens festligheter. 18-årsfest med temat: Bad taste.
spännande!


Mamma: medelålders eller tonåring?


Kommentarer
Postat av: mamma

frida, me like =)

2011-03-19 @ 22:04:22
Postat av: mamma

Jasmine: det är inte ok att sätta in oretucherade foton ...!"!!

2011-03-19 @ 22:06:23
Postat av: Amanda

Världens snyggaste sätt att säga att jag har dålig klädsmak! :) :) :) :)

2011-03-20 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0