Ensamma kåta pojkar söker...

Idag ska jag presentera två killar i min klass, de heter Viktor och Adde.

De är egentligen ganska trevliga och snälla, när man lär sig känna dem. Dock har de en ganska stark fasad.

När Adde vill sätta någon på plats eller om han vill visa att han tycker om någon så säger han helt enkelt "Jag har sex med din mamma".
Viktor är inte så pass mognare: Han är killen som endast deltar i en konversation om den handlar om sex. Vill man ha uppmärksamhet ifrån honom så måste man säga "bröst, string" eller något annat ord.  

Idag så har de kommit på att de ska hitta en tjej att ha trekant med. De har ringt runt till några, men fått nej. Konstigt nog. Jag lovade att lägga ut en kontaktannons, så that's what i'm doing.

Vill du anta utmaningen att förvandla dessa bad boys till snälla svärmorsdrömmen? Eller helt enkelt ha en trekant med två 19-åriga pojkar? 
Hör av dig till någon av dessa killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0