Dagens i-landsproblem.

Idag känner jag mig härligt kreativ!

Eftersom jag är ledig på måndagar så hade jag tänkt att idag skulle bli en dag där jag försökte komma vidare med mitt projektarbete. Dock var det ett problem: Vädret.
Solen skiner så fint så att jag kände att det vore ett brott att sitta inne vid datorn. Idag skulle bli en slappdag.

Grejen är att jag inte alls kan slappna av utan måste alltid ha något att göra. Så efter att ha läst ut min bok på 400 sidor som jag påbörjade igår, tvättat och börjat packa inför helgen, så börjar jag bli lite rastlös.
Då fick jag en jätteidé! jag ska göra om ett par jeans, få dem snygga igen. Sagt och gjort: Jag klipper, mäter nålar och sliter. Tillslut blir dem skitsnygga och ska bara sys ihop. Dock så kan jag inte sy, så det blev inga snygga jeans. I alla fall inte tills mamma kommer hem och mina puppyeyes kommer fram!

Så nu är jag återigen inne på samma tankebana som för några timmar sen: Vad ska jag hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0