Äntligen, mina vänner. Äntligen!

Nu har det hänt.

Jasmine Pettersson har skaffat sig en blogg.

Varför? Kan man då fråga sig.


Var det en några våldtäktsmän som kom fram till mig med pistol och hotade med att börja sjunga Carola-låtar om jag inte började skriva blogg?

Eller ringde George Bush och sa att världen behövde mig och min blogg?

Svar:Nej!


Jag skapade bloggen för att jag helt enkelt ville.

Jag ville upplysa världen om att det finns något viktigare än att kolla på tv och att ägna sig åt välgörenhet. Nämligen att läsa om mitt liv!


Så nu är det väl bara att gratulera dig som hittat hit och som snart kommer få ta del av mitt allra innersta!

Godkväll.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Välkommen!

2008-09-30 @ 18:56:26
Postat av: Nancy

Hey!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Var med och kommentera inlägget "Fri Design #2" :)

2008-09-30 @ 18:57:51
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: emma graesen

jag kommer lätt att följa din blogg!

2008-09-30 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0