Torsdag.

Nu ska jag tala om för er, kära vänner, att idag är jag ledig!

Helt fri, som en fågel som nyss tagit sina första flygtag, och nu är redo för världen utanför det lilla fågelboet.
Dessvärre består min fria dag mest av plugg inför morgondagens stora prov i medicinisk grundkurs vilket kanske inte skulle vara så farligt om det inte skulle vara för det att anatomi det bästa sömnpillret som finns. Så mycket kaffe för min del idag!

Men för att fira min sista lediga torsdag så tänker jag lägga upp några bilder ifrån träningen igår, jag hann inte lägga upp som igår, eftersom mitt internet hastigt och lustigt tog livet av sig. r.i.p!






Stå på händer är alltid en kul grej, eller hur Emma?


Såhär ser slutet på vårt fristående ut :)


Trampett, Amanda :)


Skurvuppbyggnad, jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0