onsdag!!

Hej vänner.
Idag har det varit träning för hela slanten. Fört begav vi oss till Idrottskliniken och gymmade, efter det så var skolan slut så Ida, jag och Simon gick till videomix och köpte godis åt Ida (jag har inte ätit en bit godis på 1 vecka och 2 dagar nu, stolt!), efter det så satte vi oss på den stora bussen allra längst bak och diskuterade dagens samtalsämnen.

Senare på eftermiddagen, efter jag hade ägnat mycket energi åt att göra ingenting alls, så begav jag mig till gymnastikhallen för de närmaste 3,5 timmarna skulle jag ha gymnastikträningar. Först ledare och sedan träna själv.

Nu är jag hemkommen och nyduschad, så därför funderar jag på att se på en film, jag har sovmorgon imorgon för vi börjar inte förän tolv :)

PUSS OCH KRAM, SKUMBANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback