Lördag

Igår var nog den mest onödiga dagen i skolan. Ingen lärare första lektionen och andra lektionen skulle några skriva prov så vi andra fick sitta utanför klassrummet och jobba individuellt. Detta resulterade i sju timmar i skolan utan något arbete alls. Sju meningslösa timmar.
Tänk vad många orangutanger vi skulle ha kunnat dansa med eller hur mycket nyponsoppa vi skulle hunnit dricka på den tiden. Men nej, all den tid gick till spillo och den kommer aldrig igen.

På kvällen cyklade jag till amanda. Det var en bra inverstering av min tid.
Vi bakade pizza, kollade på idol, spelade wii och drack en röd saft. Det var gott.
Jag gillar amanda, hon är min kusin. En bra sådan med!

Ikväll ska jag kolla på den stora matchen (för er som är helt avskurna från omvärlden, eller helt enkelt inte är en sporttönt som jag, kan jag upplysa er om att det är VM-kval: Sverige mot Portugal). Men nu, mina älskade paprikor, ska jag kolla på en vänner. detta underbara vänner.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Snor

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2008-10-11 @ 13:00:32
Postat av: EN HEMLIG BEUNDRARE

INCEST - EN STOR FAMILJEFEST!

2008-10-13 @ 17:25:32
Postat av: Anonym

Kusin Jasmine är inte heller så pjåkig!

2008-10-20 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback