Andas ut, mina vänner!

Detta inlägg tillägnar jag alla ni som läste det förra och började bita på naglarna i ren nervositet och blev totalt sömnlösa under eftermiddagen av oro över hur det skulle gå för mig på provet.
Jag kan lugna er! Jag tror faktiskt det gick bra (peppar peppar!).
Det faktum att jag känner mig själv så pass bra d.v.s. jag vet att jag aldrig kommer plugga till prov, så jag försöker hänga med på lektionerna utan att somna istället, i kombination med en stor tur med frågorna ledde till mitt lyckande.
Så nu kan ni dra er en suck av lättnad. Min framtid är inte förstörd!

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eller att du är så pass smart som du är och redan kan allt säkert :D

2008-10-03 @ 18:42:46
URL: http://heeyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback