I'm Back!

Halli Hallå mina vänner!

Först av allt vill jag ta och börja med att säg att jag är tillbaka!
Javisst, Jasmine’s back!
Så nu är det dags att samla ihop mamma, pappa, pojkvännen, flickvännen morfar och läraren framför datorn och njuta av att återigen kunna läsa mina blogginlägg!


Nu sitter jag här igen hopkurad i den mysiga soffan. En varm filt ligger runt mina axlar och min laptop är välplacerad i mitt knä.
Dock är inte mitt humör på topp eftersom jag av någon konstig anledning struntade i att äta lunch idag i skolan och detta har efterlämnat allvarliga konsekvenser som t.ex. att min energinivå har sjunkit drastiskt och just nu står på noll.
Men jag är inte deprimerad för det utan jag underhåller mig själv ganska bra genom att kolla på gamla bilder av mig själv på datorn, det är kul att se hur mycket man förändras genom åren:






Från Januari 2007: Jag för snart två år sedan, brunhårig och sminkad!


Från Augusti 2007: Jag för 1,5 år sedan, blond och lockig



Från: Januari 2008. Jag för snart 1 år sedan, 15 år och hade precis fått mina glasögon.



Från: Oktober 2008. Nutid. Jag har klippt av mig mitt hår och är allmänt cool.

Men nu ska jag fortsätta att leva mitt liv. Men jag lovar att det här inte blir det sista nu kommer få höra av mig.
Så tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Tönt

Bild 1: 1

Bild 2: 3

Bild 3: 4

Bild 4: 2

2008-11-20 @ 20:47:36
Postat av: emelie

den där kommentaren var en mes kommentar, du är dö snygg i allt! :))

2008-11-23 @ 16:59:48
URL: http://mlipersson.blogg.se/
Postat av: Simon Tränk

Januari 2007 R finast! :D Giiief ;)

2008-11-27 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0